Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

1 års förlovningsdag <3

Av Charlotte Andersson - 10 oktober 2011 00:07


Oj vad tiden den går fort. Idag är det ett helt år sen jag och min sambo förlovade oss!


Helt sjukt vad tiden gått fort, vi har varit tillsammans i 1 år och knappt 2 månader, förlovade i 1 år och nu ska vi snart bli föräldrar. Det har verkligen gått fort i detta förhållandet men jag älskar honom så sjukt mycket så jag bryr mig inte så mycket om tiden.
Hoppas ju på att det är han och jag livet ut nu.
Jag glömmer aldrig när han började prata med mig om förlovning, det var han som tog upp det och ville göra det 10.10.10 Allt kändes ju bra mellan oss och han älskade mig (självklart så älskade jag han oxå) så då tyckte han att det var ett perfekt datum.
Vi åkte ut och kollade på ringarna tillsammans och var överens om vilka vi ville ha ganska så snabbt så vi beställde dem direkt med ingraverat Niklas 10.10.10 i min och Charlotte 10.10.10 i hans    Tror vi hämtade dom en knappt vecka efter att vi beställt de så vi hade de hemma tills den 10:de då det var en söndag.
Vi har haft det mycket tufft och gått igenom en hel del tuffa saker men vår kärlek var stark nog att vi skulle klara av detta och gå vidare. Är så glad för att vi båda orkade ta oss igenom allt och att vi faktiskt lever tillsammans fortfarande.
Vi har självklart haft mycket glädje i vårt förhållande oxå.


Datum jag alltid kommer att minnas


4 Juli 2010 - Första gången vi träffades

(Hittade ingen bild på när vi träfades)


  22 Augusti 2010 - Vi blev ett par <3


  10 Oktober 2010 - Vi förlåvade oss


  21 April 2011 - Vi fick reda på att jag var gravid



  16 Juli 2011 - VI FICK SE VÅR ÄLSKADE BEBIS



JAG ÄLSKAR DIG NIKLAS   

 
 
Cecilia

Cecilia

10 oktober 2011 08:37

Vad härligt gumman =)
jag hoppas oxå att det alltid är ni.
Ni är så fina tillsammans!

http://cilaotomas.wordpress.com

 
Ingen bild

Sandra

10 oktober 2011 09:13

Grattis till er, ni e så fina tillsammans =)
KRAM

 
Thess

Thess

10 oktober 2011 13:54

Fint inlägg Lotta!
Ni är så underbara tillsammans och det är väl självklart att det är ni resten av era liv!!

http://tttthess.bloggplatsen.se

 
Charlotte Sjöberg

Charlotte Sjöberg

10 oktober 2011 21:52

Tack så mycket alla =)

http://www.charlottesjoberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:59


Efter två dagars väntan så började jag mer och mer känna mig säker på att jag var gravid.Den 27 Augusti gick jag ner till Apoteket för att köpa mig ett gravtest för att få slut på alla tankarna som var i mitt huvud. När jag väntade på svaret så va...

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:03

Det här med blogg är kanske inget för mig då jag inte är så bra på att uppdatera mig. Men det är ju kul att gå tillbaka och läsa de man skrivit och se hur dottern vår har utvecklats =) Nu blir hon snart 1år (om exakt 14 dagar) och det känns helt s...

Av Charlotte Andersson - 12 oktober 2012 09:10


Igår tog Mira 3 steg helt själv. När jag såg det så blev jag helt mållös. Stod med min mobil och tänkte att jag skulle filma det men jag kunde inte, eller asså jag kunde men ändå inte för jag var helt chokad när jag såg det. Det gick så fort men ändå...

Av Charlotte Andersson - 8 oktober 2012 09:55

Inser nu att det var riktigt längesen jag uppdaterade min blogg vilket är lite synd. Kan ju inte direkt säga att jag inte haft något att skriva om då där finns massor att skriva om! Mira bara växer och växer, hon blir snart 10 månader och är mer...

Av Charlotte Andersson - 24 juli 2012 21:46

Det blev att vi åkte till svärföräldrarna för att bada i deras stora pool. Det var riktigt skönt att äntligen kunna bada. Solade inte direkt men efter att ha gått i bikiniöverdel och shorts typ halva dagen så har fru Andersson bränt sig ;) Men det gö...

Ovido - Quiz & Flashcards