Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Massa kärlek <3

Av Charlotte Andersson - 23 juli 2012 12:19


Kärleken till mitt älskade barn är obeskrivlig.
Att kunna älska ett så litet liv är otroligt.
Tänk att efter att ha längtat så länge efter ett barn så fick jag äntligen min efterlängtade dotter med en man som jag älskar så förbaskat mycket

Mira sprider så mycket glädje omkring sig, jag har aldrig sett ett barn som alltid är så glad.
Det spelar ingen roll om hon precis vaknat eller om hon är trött för ett skratt får man alltid fram. Hon är så otroligt söt och go på alla sätt.
Hon sitter på golvet och leker med sina leksaker tills hon inte "orkar" mer och då (kastar) hon sig bak och slår i huvudet och gråter då en skvätt och då kommer såklart mamma eller pappa och tröstar, så fort hon kommit upp i ens famn så blir hon glad igen.
Hon ÄLSKAR att springa runt i sin gåstol, den som uppfann denna sak är guld värd ;0)
Men man får se upp för hon når helt plötsligt allt när hon går/står i den.
Hon rullar runt för fullt på golvet och har under en längre tid bara tagit sig bakåt men igår så tog hon sig framåt så nu kan hon de oxå =)
Jag är så stolt över vårt lilla charmtoll så de finns inte. Att få vara med henne varje dag och se hur hon utvecklas är så fantastiskt

Jag är så glad för att jag träffade min underbara Niklas den natten för 2år sen.
Att det blev han och jag, att jag flyttade in till honom, att vi förlovade oss och att vi fick vår älskade Mira och självklart att vi gifte oss Inget har kommit imellan oss och det kommer jag inte att tillåta heller.
Inget kan/får komme emellan min fina familj

 

Familjen Andersson

 

Vår lilla älskling

 

Mina hjärtan som jag älskar såå mycket

 
 
Sofie

Sofie

26 juli 2012 10:18

Fina fina ni <3
Mira e såå underbar å ja e glad att få va moster åt henne.
Kramar

http://www.fiiias.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:59


Efter två dagars väntan så började jag mer och mer känna mig säker på att jag var gravid.Den 27 Augusti gick jag ner till Apoteket för att köpa mig ett gravtest för att få slut på alla tankarna som var i mitt huvud. När jag väntade på svaret så va...

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:03

Det här med blogg är kanske inget för mig då jag inte är så bra på att uppdatera mig. Men det är ju kul att gå tillbaka och läsa de man skrivit och se hur dottern vår har utvecklats =) Nu blir hon snart 1år (om exakt 14 dagar) och det känns helt s...

Av Charlotte Andersson - 12 oktober 2012 09:10


Igår tog Mira 3 steg helt själv. När jag såg det så blev jag helt mållös. Stod med min mobil och tänkte att jag skulle filma det men jag kunde inte, eller asså jag kunde men ändå inte för jag var helt chokad när jag såg det. Det gick så fort men ändå...

Av Charlotte Andersson - 8 oktober 2012 09:55

Inser nu att det var riktigt längesen jag uppdaterade min blogg vilket är lite synd. Kan ju inte direkt säga att jag inte haft något att skriva om då där finns massor att skriva om! Mira bara växer och växer, hon blir snart 10 månader och är mer...

Av Charlotte Andersson - 24 juli 2012 21:46

Det blev att vi åkte till svärföräldrarna för att bada i deras stora pool. Det var riktigt skönt att äntligen kunna bada. Solade inte direkt men efter att ha gått i bikiniöverdel och shorts typ halva dagen så har fru Andersson bränt sig ;) Men det gö...

Ovido - Quiz & Flashcards