Alla inlägg under juli 2011

Av Charlotte Andersson - 28 juli 2011 13:32


Idag blir det Helsingborgsfestivalen med bästa Felicia Majlöv

Ska bli kul att träffa Felicia igen, det var så längesen och har saknat henne jätte mycket. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men jag lär väl åka in till stan då med för att gå en runda på festivalen. 


Skulle haft ett par öronkoppor till lilla myran som jag kunde sätta över magen så att det inte blir för högt ljud för H*N. Hahaha ;0)

H*N klarar sig bra utan men däremot skulle jag behöva öronproppar om vi ska stå så långt fram som vi brukar :)

Tänk att nästa år på RixFm festivalen är jag mamma, har en egen liten bebis =) Kommer ju inte direkt att vara på rix med bebis iallafall ;)

Nog om detta, nu måste jag göra ve mig så att jag är klar när Felicia kommer 14.30


Har glömt skriva om min systers underbara bröllop. Lägger in en bild på de nya paret som gifte sig i Bollnäs den 23/7-2011


 

 

Fina Cecilia och Tomas Jonsson


Ha det så bra :0)

Av Charlotte Andersson - 28 juli 2011 13:13


Längtan efter vår lilla bebis är stor. När jag ser kläderna här hemma som jag köpt åt lilla Myran så vill jag bara att tiden ska gå mycket fortare än den gör. Känns så konstigt att se barnvagnen här hemma, Köpte en vagn på blocket för 1800kr. En Emmaljunga såklart =) Vi har varit på två ultraljud och allt såg bra ut med den lilla och allt annat som de nu tittar efter. Myran ville inte att vi skulle få reda på om det blir en flicka eller pojke så det får helt enkelt bli en överraskning... Vi blir lika glada vad det än blir men det hade varit roligt och skönt att veta vad sm gömmer sig där inne. Vi hade kunnat köpa saker till H*N i mer "flick" och "pojk" men nu får det bli så att båda kan ha det =) Halva graviditeten har jag gått på måndag, V 21(20+0) =) Det känns så overkligt alltihopa! Lillen sprallar runt för fullt där inne och har börjat sparkas så att mamma känner det :0) Mysig är det att vara gravid.

Myran är beräknad till den 19 December 2011. Det är inte den roligaste månaden att föddas i men ibland blir det som det blir ;0)


  Här har vi lilla Myran =) V 20(19+1)

Ovido - Quiz & Flashcards