Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Charlotte Andersson - 19 oktober 2011 11:41


Full aktivitet i magen idag. Är det inte hicka lilla Myran har så är det full gymnastik. Det är mysigt att känna alla dessa rörelser i magen dock så känns det lite konstigt när hela magen hoppas och har sig  

Längtar tills vår bebis är här hos oss och hoppas att tiden ska gå fortare än den gör  

Idag blir det bara att vara hemma (tror jag), tror inte min kära sambo är så sugen på att åka någonstans då han är förkylld och när en man är det så är det så att hela världen kan rasa samman ;)

Så det får bli en lugn dag här hemma, tvätta lite osv.

Nu har det gått fyra dagar och jag har fortfarande ont pga min visdomstand som nu helt plötsligt har beslutat sig för att ploppa upp. och att gå till tandläkaren på en kontroll kostar typ 700kr och sen om man ska komma tillbaka för att tex dra ut tandjäklen eller något liknande så kostar det och det har jag då inte råd med. Får helt enkelt hoppas att den snart är uppe och inte gör ont längre!

Jag som har ont lite här och där redan så ska jag nu få "lida" av tanden   









 




Kollade igenm lite bilder och så hittade jag denna och när jag ser den så blir jag så glad. Det är min syster Sofie Jag och min älskade Niklas   


  Kolla bara in så glada vi alla är =)

Ovido - Quiz & Flashcards