Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Charlotte Andersson - 20 oktober 2011 22:02


Tråkiga väder, när jag vaknat och ätit lite frukost så hade jag sån god lust att gå ut och gå en runda och skulle bara gå och klä mig MEN då börjar det givetvis ÖSREGNA!

Så jag besämmer mig ganska så snabbt för att inte gå ut utan väjler att lägga mig på soffan under filten igen och kolla lite TV!

Fast jag kollade dock inte så mycket på TV:n utan kollade på datorn, lite bloggar och facebook...

När Niklas kom hem på lunch så bestämde vi att jag skulle åka med till stan för att vi efter att han ställt lastbilen och tagit sin egen bil skulle åka ett ärende.

Där var dock inte så mycket att hänga i granen precis men lite små saker var där allt! Efter detta blev det en tur till Bårslöv då vi inte hade annat för oss idag.

Så där låg vi på soffan och väntade på hans föräldrar skulle komma hem och när de kommit så blev det mat och så spelade vi lite Yatzy.

Och jag vill helst inte nämna det men jag förlorade men men!   


Träffade även min kära far idag och hans tjej och även min käraste bror, mycket trevligt var det att träffa dom. Det blev dock bara en liten runda men bättre det än att inte får träffa dom alls.   


  Bebismagen ovanifrån

V. 32(31+3)

      


Ovido - Quiz & Flashcards