Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Charlotte Andersson - 10 oktober 2011 13:25


Jaha då har vi gått in i en ny vecka vilket innebär en ny vecka i graviditeten.
Det känns verkligen att det inte är så överdrivet lång tid kvar tills vi ska bli föräldrar, och det känns verkligen som att jag blivit större om magen vilket är sant! Känner mig som en flodhäst imellanåt men men.
Vår älskade lilla krabat är så aktiv där inne, det känns som att bebis är mer aktiv nu än någonsin men så kom jag på att det kanske är så bara för att där är mindre plats där inne nu så att alla rörelser blir mer tydliga.

Beräknat förlossningsdatum: 2011-12-19
Du är i vecka: 31
Du är i månad: 7
Antal graviditetsveckor och dagar: 30 veckor 0 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 70


Vårt älskade lilla Troll där inne, snart är du här och vi längtar efter dig <3 


Av Charlotte Andersson - 10 oktober 2011 00:07


Oj vad tiden den går fort. Idag är det ett helt år sen jag och min sambo förlovade oss!


Helt sjukt vad tiden gått fort, vi har varit tillsammans i 1 år och knappt 2 månader, förlovade i 1 år och nu ska vi snart bli föräldrar. Det har verkligen gått fort i detta förhållandet men jag älskar honom så sjukt mycket så jag bryr mig inte så mycket om tiden.
Hoppas ju på att det är han och jag livet ut nu.
Jag glömmer aldrig när han började prata med mig om förlovning, det var han som tog upp det och ville göra det 10.10.10 Allt kändes ju bra mellan oss och han älskade mig (självklart så älskade jag han oxå) så då tyckte han att det var ett perfekt datum.
Vi åkte ut och kollade på ringarna tillsammans och var överens om vilka vi ville ha ganska så snabbt så vi beställde dem direkt med ingraverat Niklas 10.10.10 i min och Charlotte 10.10.10 i hans    Tror vi hämtade dom en knappt vecka efter att vi beställt de så vi hade de hemma tills den 10:de då det var en söndag.
Vi har haft det mycket tufft och gått igenom en hel del tuffa saker men vår kärlek var stark nog att vi skulle klara av detta och gå vidare. Är så glad för att vi båda orkade ta oss igenom allt och att vi faktiskt lever tillsammans fortfarande.
Vi har självklart haft mycket glädje i vårt förhållande oxå.


Datum jag alltid kommer att minnas


4 Juli 2010 - Första gången vi träffades

(Hittade ingen bild på när vi träfades)


  22 Augusti 2010 - Vi blev ett par <3


  10 Oktober 2010 - Vi förlåvade oss


  21 April 2011 - Vi fick reda på att jag var gravid



  16 Juli 2011 - VI FICK SE VÅR ÄLSKADE BEBIS



JAG ÄLSKAR DIG NIKLAS   

Ovido - Quiz & Flashcards