Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Charlotte Andersson - 5 oktober 2011 22:37


Slut på denna dagen!

Idag har jag varit hemma typ hela dagen och fixat lite i barnrummet och tvättat två maskiner och även diskat lite.

Älsklingen min kom hem på sin lunch som var ganska så sent idag (13.20) och gjorde god mat och vi snackade lite. Sen åkte jag med honom i lastbilen in till stan för att sen ta vår bil tillbaka hem. Men på vägen så blev det ett stop på Dalhem då Sandra ville träffas och fick åka med oss hem men sen så blev det även ett stop i Hyllinge där jag skulle in och kolla en sak på Lindex.

Jag hittade ett par jätte fina stumpbyxor på deras hemsida som jag så gärna vill ha till vår lilla bebis till julen (om det nu verkligen blir en flicka och om hon då är född till jul) så jag bestämde mig för att se om de även fanns i butiken och de gjorde dom. Hittade även ett par byxor och en body till på REAn som jag inte kunde låta bli att köpa.

När vi va där så hittade jag även en RIKTIGT FIN Tunika som jag så gärna ville köpa men min sambo tyckte att jag skulle vänta lite med det och nu ångrar jag mig som bara den. Hade jag handlat den oxå så hade jag fått 100kr till att handla för och vem vill inte de?  

Jag tänker iallafall köpa denna tunika i slutet av månaden, minsta storleken är dock 62 men den får vara lite stor för jag vill ha den! 


 


Sen hem och fika lite på kanelbulle som Sandra hade med sig från sina föräldrar, dom var riktigt goda :0) Vi åkte till OJ och köpte hem lite som behövdes till maten vi tänkt laga. Det blev Klyftpotatis och Snitzel med bea sås =) Jätte gott de med!

Tack för denna dagen, nu blir det sängen...


Ps: Myran har blivit allt mer aktiv nu, känns inte som att lilla bebisen ligger bra utan måste vända och vrida hela tiden. Njuter av dessa rörelser och det känns mycket tydligt nu minsta lilla som myran rör på sig. och man kan även se tydligt på magen när hon håller på där inne  


Ovido - Quiz & Flashcards