Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Charlotte Andersson - 7 oktober 2011 23:36


Vid 15 tiden så åkte jag och Felicia till Hyllinge för att gå på Familia. Mycket trevligt var det att träffa henne och vi hade mycket att prata om, allt mellan himel och jord typ. När vi väl var där så sa hon att hon hade en överaskning till mig och de var att hon ville köpa något till lilla Myran och jag ville först inte ta emot de men fick tacka och ta emot helt enkelt. Blev JÄTTE glad då jag valde den Tunikan som jag skrivit om i ett tidigare inlägg och så även en jätte söt body som hon själv valde! Tack för allt vännen <3

                             (kläderna jag fick! Tusen tack Felicia)

                                        (Felicia min fina vän)


Efter att vi lämnat Felicia så körde vi till Bårslöv där vi haft riktigt fredagsmys!

Vi har ätit god mat (kina mat), super gott var det och jag blev riktigt mätt, efter att vi ätit så blev det YATZY och IDOL vilket var mycket trevligt.

Tänka sig att jag vann två gånger av tre på yatzy   Mycket kul var det då jag inte brukar ha tur i spel. 

Med i vårt fredagsmys var självklart min älskade sambo Niklas, min kära svärmor Bodil, Svägerska Therese och lilla Mia

                                



Tack för denna dag!

Natti Natti

Av Charlotte Andersson - 7 oktober 2011 11:36


Det är inte klokt vad veckorna går fort nu för tiden ( eller inte nu för tiden utan alltid men ändå ) Nu när jag tänker efter så har jag några dagar i veckan som jag bara älskar och det är då måndagar för då är det en ny graviditets vecka, Onsdagar för då har halva veckan gått och så har vi då FREDAGAR!

Fredagsmys, man kan sitta uppe länge och bara ta det lugnt (kan man göra alla andra dagar oxå men inte så kul att sova borg hela dagen därpå) men på helgen så får man lov att sova länge och det får jag/vi passa på att göra nu de sista 2 månaderna innan vår efterlängtade bebis kommer :0) Inte för att jag kan sova så länge för jag vaknar och måste springa på toaletten och så kan jag inte ligga hur som helst längre  


Men men idag så blir det att umgås med min kära vän Felicia.

Massa prat och shopping står på shemat. Var ju ett tag sen vi sågs så det kommer nog bli mycket prat kan jag tänka mig   

Efter en dag med Felicia så ska jag och min underbara sambo åka hem till svärmor och umgås lite med dom och ditt kommer även min svägerska!

Blir en mys dag helt enkelt :0)

Hoppas på att kunna uppdatera bloggen senare ikväll med lite bilder och annat =)


Ha en bra dag alla   


Ovido - Quiz & Flashcards