Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Charlotte Andersson - 17 oktober 2011 19:54


Det gick jätte bra hos barnmorskan idag. Hjärtljuden låg på 155 idag och har tidigare legat på ugefär 140-145. Måttet man mäter över magen var på 30 idag och sist 28 så frågade jag henne om det var så det skulle vara. och det är olika sa hon då och att magen kan ha sjunkit lite nu.
Men allt såg bra ut och hon kände och klämde på magen och Myran låg inte stilla ;)
Hon berättade hur lillan låg där inne och hon berättade även att Myran inte är fixerad så vi får väl se om plutten är det nästa gång! Meningen var att jag och Niklsa skulle på sån föräldrarträff idag men eftersom det handlade om Tidig Graviditet och jag då har gått 3/4 av min så tyckte varken jag han eller min barnmorska att de var lönt. Så ska dit på nästa sån träff då det ska handla på Förlossning och Smärtlindring!

Bebismage Vecka 32(31+0)

 
Efter detta besök så träffade jag Sandra i stan, vi gick bort till kullagatan för hon skulle till Lindex och så gick vi i lite affärer. Sen blev lilla jag trött i både benen och i magen så vi gick till
Pistachia där det blev en Cola och jordgubbar doppade i choklad och det var ju bara SÅÅ SJUKT GOTT =)


   Tack Sandra för fikat och tack för sällskapet idag.
När klockan var 15.30 så kom min älskling och hämtade mig och sedan åkte vi hem väl hemma så gjorde vi inte så mycket. Bara tagit de lugnt och han har lagat mat till oss.
Nu är det soff mys framför Tv:n. Ensam Mamma Söker idag ju =)


Kramilikram på er

Ovido - Quiz & Flashcards