Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Charlotte Andersson - 31 oktober 2011 09:51


Jaha då var det min tur att vara förkyld och även ha lite öroninflamation och ha ont!

Vaknade 04.00 och hade så jäkla ont i mitt högra öra och tänkte direkt att det var en inflamation, sen vaknade jag var halvtimme och när klockan var 07.30 så stod jag inte ut mer, väckte min käraste sambo så han kunde tycka lite synd om mig ;) Sen gick jag upp och duscha för att sen ringa till vårdcentralen för en akut tid.

Tur hade jag som fick en tid redan 08.20

Så fick jag konstaterat att det var en ÖRONINFLAMATION jag hade och så sa läkaren att jag även hade vätska bakom trumhinnan och extremt röd hörselgång.

Jag har som liten ALLTID haft problem med mina öron så jag vet ju hur det känns och tycker det är sååå tradigt och att det gör onödigt ont!

Hoppas nu på att penicillinen ska hjälpa och så blir det panodil för smärtan.


Idag är det måndag och en ny graviditetsvecka,

V. 34(33+0)

DAgs för Barnmorskan kl 11 och med mig har jag idag min älskade sambo =)

Älskar att höra vår älskade bebis hjärtljud  

Älskling är ledig från jobb idag så vi ska ha en hel dag tillsammans, men vad som sker efter vi varit hos barnmorskan återstår att se...


Ha en bra dag allihopa

Glöm inte att klä er varmt när ni går ut så ni slipper att bli sjuka!


Ovido - Quiz & Flashcards