Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Kanelbulens-dag

Av Charlotte Andersson - 4 oktober 2011 21:15


Idag är det Kanelbullens-dag och det innebär att man måste äta en god bulle =) Det bästa hade varit om den var hemma gjort med så blev de inte. Köpte en till mig och så även en till min käraste.


Idag har jag varit på samtal mellan 14-15 sen blev det raka vägen hem då jag fick JÄTTTTTE ont i magen och blev helt kallsvettig! Jätte obehagligt var det men när jag väl kom hem och la mig för att vila ett tag så blev det bättre. Min mage var hård som sten, obehaglig känsla.

Men vår lilla bebis har varit riktigt aktiv idag måste jag säga. Och det är ju mysigt att känna dessa rörelser  

När min älskade sambo väl kom hem efter jobbet och gjort ve sog så åkte vi ut till svägerskan. Meningen var att vi skulle ut på promenad i skogen och ta lite kort på mig och min älskling men så blev det inte. 

Eftersom att klockan va så mycket när vi kom dit så var det dags för mat så de gjorde hemma gjord pizza.

Mycket gott var det och jag blev SUPER mätt och kunde inte änns äta upp de jag tagit upp! men men så är det nu när man inte har lika mycket plats för all mat   

 Till fika blev det kärleksmums som min syster gav mig igår och även gifflar som Thomas köpte och så en vetekrans som svägerskan bakat! Mycket gott var det men man kunde inte äta för mycket då man fortfarande var full proppad med pizza. Men en liten bit av var gick där allt ner  


                     Här har vi min kära svägerska Thess och lilla Mia



                                                     Lilla Mia


Nu ligger jag i soffan och kollar på "Desperate Housewives" och chattar för fullt =)


Får säga NattiNatti till er nu :0)

 
 
Thess

Thess

4 oktober 2011 21:45

Hihi! Vilken bild :p

http://tttthess.bloggplatsen.se

 
Cecilia

Cecilia

5 oktober 2011 07:45

Fina bilder=)
Min första tanke när jag rullade ner bilden på tess, innan jag såg hela bilden på henne var att jag tyckte hon var så lik Niklas =) Visst är det väl så?
Gott med kanelbulle=) JAg glömde helt bort=)

http://cilaotomas.wordpress.com

 
Charlotte Sjöberg

Charlotte Sjöberg

5 oktober 2011 10:09

Ja vist är det niklas syster =)
Ja hade det inte varit för att det stod överallt om dessa kanelbullar så hade inte jag heller tänkt på det :P

http://www.charlottesjoberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:59


Efter två dagars väntan så började jag mer och mer känna mig säker på att jag var gravid.Den 27 Augusti gick jag ner till Apoteket för att köpa mig ett gravtest för att få slut på alla tankarna som var i mitt huvud. När jag väntade på svaret så va...

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:03

Det här med blogg är kanske inget för mig då jag inte är så bra på att uppdatera mig. Men det är ju kul att gå tillbaka och läsa de man skrivit och se hur dottern vår har utvecklats =) Nu blir hon snart 1år (om exakt 14 dagar) och det känns helt s...

Av Charlotte Andersson - 12 oktober 2012 09:10


Igår tog Mira 3 steg helt själv. När jag såg det så blev jag helt mållös. Stod med min mobil och tänkte att jag skulle filma det men jag kunde inte, eller asså jag kunde men ändå inte för jag var helt chokad när jag såg det. Det gick så fort men ändå...

Av Charlotte Andersson - 8 oktober 2012 09:55

Inser nu att det var riktigt längesen jag uppdaterade min blogg vilket är lite synd. Kan ju inte direkt säga att jag inte haft något att skriva om då där finns massor att skriva om! Mira bara växer och växer, hon blir snart 10 månader och är mer...

Av Charlotte Andersson - 24 juli 2012 21:46

Det blev att vi åkte till svärföräldrarna för att bada i deras stora pool. Det var riktigt skönt att äntligen kunna bada. Solade inte direkt men efter att ha gått i bikiniöverdel och shorts typ halva dagen så har fru Andersson bränt sig ;) Men det gö...

Ovido - Quiz & Flashcards