Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

En trip till Malmö/Staffanstorp

Av Charlotte Andersson - 3 oktober 2011 20:21


Idag skulle jag ha träffat min kära svägerska men det blev ändrade planer!

Det blev en tur till Malmö för att träffa syster min med sig hade hon självklart mosters älskling Josefine    

Vi gick på Entré för min syster skulle shoppa en massa (hon handlade nog lite mer än hon tänkt sig   ) Men det var en trevlig runda och jag fick kollat lite på kläder till min lilla älskling som växer i magen men det blev inget idag inte! 

Tänkte att jag skulle vänta lite med att handla en massa.

Efter att vi varit i Malmö några timmar så åkte vi till Staffanstorp, Jossan skulle på 5,5års kontroll och få spruta och lite annat och sen blev det mat hos syster min.

Min älskling kom även han dit då min syster bjöd på flygande Jacob. Gott var det =)

Nu är man hemma och myser i soffan till Ensam Mamma Söker!

  Storasyster Fia och mosters älskling Josefine  


Du är i vecka: 30

Antal graviditetsveckor och dagar: 29 veckor 0 dagar

Du är i månad: 7

Antal dagar kvar till förlossningen: 77


Längtar efter vår lilla goding   

Eftersom att jag och bebis har kommit fram till att bebis ska komma tidigare så är det ju mindre än 10 veckor kvar och det är vi glada för   LÄNGTAR!


 
 
Thess

Thess

3 oktober 2011 20:58

Låter som en toppendag! Vi kanske kan ses imorgon, och ta en promenad i skogen?

http://tttthess.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:59


Efter två dagars väntan så började jag mer och mer känna mig säker på att jag var gravid.Den 27 Augusti gick jag ner till Apoteket för att köpa mig ett gravtest för att få slut på alla tankarna som var i mitt huvud. När jag väntade på svaret så va...

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:03

Det här med blogg är kanske inget för mig då jag inte är så bra på att uppdatera mig. Men det är ju kul att gå tillbaka och läsa de man skrivit och se hur dottern vår har utvecklats =) Nu blir hon snart 1år (om exakt 14 dagar) och det känns helt s...

Av Charlotte Andersson - 12 oktober 2012 09:10


Igår tog Mira 3 steg helt själv. När jag såg det så blev jag helt mållös. Stod med min mobil och tänkte att jag skulle filma det men jag kunde inte, eller asså jag kunde men ändå inte för jag var helt chokad när jag såg det. Det gick så fort men ändå...

Av Charlotte Andersson - 8 oktober 2012 09:55

Inser nu att det var riktigt längesen jag uppdaterade min blogg vilket är lite synd. Kan ju inte direkt säga att jag inte haft något att skriva om då där finns massor att skriva om! Mira bara växer och växer, hon blir snart 10 månader och är mer...

Av Charlotte Andersson - 24 juli 2012 21:46

Det blev att vi åkte till svärföräldrarna för att bada i deras stora pool. Det var riktigt skönt att äntligen kunna bada. Solade inte direkt men efter att ha gått i bikiniöverdel och shorts typ halva dagen så har fru Andersson bränt sig ;) Men det gö...

Ovido - Quiz & Flashcards