Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Stor saknad

Av Charlotte Andersson - 26 september 2011 15:56


Idag går jag in i vecka 29(28+0) Veckorna går snabbt och de gillas =)

Imrgon ska jag till Barnmorskan och höra hjärtljuden, längtar tills dess men önska att jag kunde slippa den äckliga sockerdrickan som jag ska få i mig på TOM mage!

Men det blir sista gången under denna graviditeten så jag får stå ut med det.

Allt känns bra och magen växer på, känner mig dock som en knubbsäl nu och en aning klumpig men det får jag stå ut med  


Idag har det inte hänt så mycket, har inte gjort något här hemma mer än gräddat pannkakor och nu har sambon min tagit hand om disken.

Jag tänkte att jag skulle starta en maskin tvätt så att de oxå är gjort!

Min kära syster ville att jag skulle komma till Malmö idag och sen åka med henne hem men så blev det inte, tråkigt nog. Om mitt busskort hade fungerat i hela Skåne så hade jag inte tveckat en sekund på att åka dit men nu gör de ju inte det och det kostar en hel förmögenhet att ta sig dit kontant!

Så det får bli en annan dag.

Kände att jag ville åka till min mamma och hälsa på henne och mina underbara småsyskon ( som jag inte träffat på 1 månad nu ) Men det blev inte av de heller så ja, jag får stanna hemma i denna hållan hela dagen och inte göra något mer än att tvätta!!


Vissa dagar känner jag sån stor saknad av alla mina syskon och mina föräldrar!

Att jag bara vill ha dom här hos mig eller att jag är hos dom, men det är så svårt att samla alla. Kan den ena så kan inte den andra eller så är det något annat så det är inte så lätt. När min sina syster Cecilia gifte sig i sommras så var vi ALLA samlade och jag njöt av den stunden. Det blir lite svårt att träffa alla samtidigt då vi inte alla har sammar mamma och pappa. Nästa gång vi ALLA träffas igen så är det på Myrans dop och jag längtar som en tok tills dess    


                                  ÄLSKAR ER  

             Cecilia Sofie Dennis Moa Marie My Uno Albin Amanda & Agnes   


                        Sofie Cecilia Dennis Jag Albin Amanda och Agnes  


                        Sofie Cecilia Dennis Jag Marie My Uno och Moa


             Mina älskade syskon som betyder såå mycket för mig   


Ha en fortsatt bra dag, Kraam

 
 
mammafiia

mammafiia

26 september 2011 19:20

Älskar dig med gumman.
Det kommer fler gånger då vi kn ses.
Kan ju planera in i tid =)
Kraam

http://www.fiiias.wordpress.com

 
Cecilia

Cecilia

26 september 2011 20:27

älskar dig med gumman.
Ja i somras när alla var samlade var så härlig.. bara synd att det var så kort tid.. Längtar tills vi kan ses alla igen :)
KRam till dig

http://cilaotomas.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:59


Efter två dagars väntan så började jag mer och mer känna mig säker på att jag var gravid.Den 27 Augusti gick jag ner till Apoteket för att köpa mig ett gravtest för att få slut på alla tankarna som var i mitt huvud. När jag väntade på svaret så va...

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:03

Det här med blogg är kanske inget för mig då jag inte är så bra på att uppdatera mig. Men det är ju kul att gå tillbaka och läsa de man skrivit och se hur dottern vår har utvecklats =) Nu blir hon snart 1år (om exakt 14 dagar) och det känns helt s...

Av Charlotte Andersson - 12 oktober 2012 09:10


Igår tog Mira 3 steg helt själv. När jag såg det så blev jag helt mållös. Stod med min mobil och tänkte att jag skulle filma det men jag kunde inte, eller asså jag kunde men ändå inte för jag var helt chokad när jag såg det. Det gick så fort men ändå...

Av Charlotte Andersson - 8 oktober 2012 09:55

Inser nu att det var riktigt längesen jag uppdaterade min blogg vilket är lite synd. Kan ju inte direkt säga att jag inte haft något att skriva om då där finns massor att skriva om! Mira bara växer och växer, hon blir snart 10 månader och är mer...

Av Charlotte Andersson - 24 juli 2012 21:46

Det blev att vi åkte till svärföräldrarna för att bada i deras stora pool. Det var riktigt skönt att äntligen kunna bada. Solade inte direkt men efter att ha gått i bikiniöverdel och shorts typ halva dagen så har fru Andersson bränt sig ;) Men det gö...

Ovido - Quiz & Flashcards