Alla inlägg den 29 september 2011

Av Charlotte Andersson - 29 september 2011 08:13


Idag blev det att gå upp ganska så tidigt så att man var pigg och gla när lilla Benjamin kom hit. Passar min sambos brorson nu på morgonkvisten  

Han var fortfarande lite trött när han kom hit så nu ligger han och sover i sin kusins vagn och där sover han gott =) 

Ska passa honom nån timme sen så blir det att tvätta och lite smått och gott här hemma. Har inte direkt något bestämt idag så vi får se vad man kommer att hitta på senare. Vädret är inte precis något som gör att man vill gå ut (som det känns nu) Typiskt sitta i soffan under en varm filt och kolla på film väder är det ute  







 

Där blev inget inlägg igår så jag tänkte att jag skulle skriva vad som hände igår. Jag åkte med Niklas till stan då vi tänkte åka till IKEA Väla och eventuellt Elgiganten. Det blev dock bara IKEA men först så blev vi bjudna på sockerkaka och Kaffe (cola för min del) av svärmor och där var även Thess och Mia! När vi fikat så skulle vi bege oss och fick trevligt sällskap med oss   

Vi skulle bara in och ha nya ben till vårt skötbord då vi vill ha de lite högre än vad det är nu men det blev mer än vi tänkt. Hittade en fäll för ynka 89kr som jag köpte för att han i Myrans vagn i vinter =) Den var tunnare än en den andra som de oxå säljer men denna blir så bra så! Sen så blev det 2 bringare, glödlampor, någon olja till vår träbänkskiva i köket, värmeljus. Det var va vi köpte, det blev även en mjukglass när vi kom ut och de var ju super gott :0)

Vi körde hem till svärföräldrarna igen och åt midda och det blev potatismos och hamburgare (för min del) och korv för de andra.

Sen var det dags att köra hem och när vi väl va hemma så ka jag mig på soffan och Niklas började slippa bänkskivan i köket för att sen olja in den med den där oljan från IKEA. FIck lägga mig i tid så man orkade upp i tid idag ;)


Har även bokat in tid till Informationsträff angående Förlossning/smärtlindring, tiden efter förlossning osv.

Det blir tre träffar 17/10, 7/11 och den 24/11 och det ska bli intressant att gå dit tycker jag.Det blir dubbelt upp den 17/10 då jag ska vara där på förmiddagen för kontroll och sen på eftermiddagen blir det den träffen :0)


Nu tänkte jag kolla lite på TV medans Benjamin sover sen när han vaknar så blir det att busa lite med honom  


Ha en bra dag på er alla! 

Ovido - Quiz & Flashcards