Alla inlägg den 13 september 2011

Av Charlotte Andersson - 13 september 2011 09:46


Skulle skrivit lite igår kväll men det blev inte så. Så nu tar jag mig lite tid att uppdatera bloggen :0)

Igår gick jag in i vecka 27(26+0) och det känns såå bra.

Allt går bra och magen och bebis växer på som bara den, kan inte mer än säga att jag längtar tills nästa barnmorske besök och får höra vår älskade bebis hjärtljud och sen så längtar jag som en tok efter att få ha min lilla bebis hos mig <3


  v.27(26+0)


Nu är vi bosatta i Bårslöv i svärföräldrarnas hus då dom är på semester och har det bra :P Vi passar även svägerskans och deras hund Atlaz som är en riktigt mys hund =)

Det känns lite läskigt att "bo" i detta stora hus men samtidigt så är det mysigt.

Ska då vara här tills på söndag då dom kommer hem igen, sen blir det hem till det vanliga (städa och fixa igorning allt) Men det får ta den tid det tar med allt, blir säkert jätte bra sen när allt är på sin plats.

Ska nu i denna veckan måla vårt skötbord så att vi kan ta hem det sen och ställa på sin rätta plats ( lite dumt att ha den i svärföräldrarnas föråd ju)

Så den ska jag fixa med nu i dagarna, Niklas slippade den igår så det är oxå klart.

Idag lär det inte bli någon målning (tror jag inte iallafall) för ska på samtal kl 14 och sen blir det hem till bårslöv och vänta in Johanna som ska komma för att vi senare ska åka till Ödåkra en sväng så är inte hemma förens ca 20.30


Det var allt för denna gången, ska fixa lite här nu och sen göra ve mig för att åka. Ha det så bra :0)

Ovido - Quiz & Flashcards