Alla inlägg den 5 september 2011

Av Charlotte Andersson - 5 september 2011 22:25

Då var vi i vecka 26(25+0) och detta innebär att det är ca 15 veckor kvar tills den lilla är beräknad :) Längtar som en tok tills vår lilla bebis kommer ut. Det är mysigt att vara gravid och känna hur bebis rör sig där inne men nu kan tiden gå fort tycker jag <3 Det är inte för att det är så jobbigt att vara gravid utan för att jag vill hålla om denna lilla bebis :0) Jag mår bara bra och antar att lillen oxå gör det. Sprallar på för fullt om dagarna gör den så den har nog det bra.

Flera gånger om dagen kan jag lägga mig ner och kolla på magen och se hur den hoppar när bebis rör sig, tycker det är såå himla mysigt. <3

Det är typ 3 veckor tills nästa besök hos barnmorskan och jag längtar tills dess för att få höra min lilla älsklings hjärtljud igen :0)


Idag har jag plockat undan lite här och där. Vet inte riktigt vart jag ska börjar, först tar man något i vardagsrummet och sen tar man något i hallen och sen i köket osv! Barnrummet/gästrummet är klart nu iallafall så nu är det bara vardagsrummet kvar att städa och byta möbler i. Sen är allt som skulle göras vid klart och det känns ju skönt. Alltid lika kul när man möblerar om och får in nya möbler i sin lägenhet.

Kan inte lägga in bild riktigt än på barn/gästrummet för vi har fått sätta in lite andra saker tills vardagsrummet är klart så det får vänta helt enkelt!


Fick även besök av Johanna idag så det blev Tacos med henne Niklas och grannen. Bakade även en kladdkaka som vi bjöd på (super god)...

Och idag började vårt "älskade" program Ensam Mamma Söker så det blev att vi tittade på det oxå. Innan tv-tittandet och maten så blev det några omgångar av Yatzy, kan säga att jag tyckte nog det var mer kul än vad Johanna gjorde ;0)

Efter typ 4-5 gånger sa hon att hon ville spela något annat men det blev aldrig så för vi åkte men min finaste Niklas till affären!

Tror det är bäst att jag lägger mig nu så att jag kommer upp i tid imorgon. Ska hinna med en hel del innan jag ska ta tåget in till stan vid 13.07


Nu säger jag God Natt :0)


Ovido - Quiz & Flashcards