Alla inlägg den 24 september 2011

Av Charlotte Andersson - 24 september 2011 11:40


Lilla Myran har haft gymnastik nu på förmiddagen.

En kullerbytta och massa andra rörelser är vad plutten har hållt på med.

Man bara njuter av att känna när bebis sprallar där inne med ibland känns det lite obehagligt. <3

Som när magen helt plötsligt står åt alla håll och guppar och har sig dår känns det lite obehagligt men samtidigt mysigt   

Gick in och läste hur många dagar det är kvar till Bf och det är 86 dagar kvar.

Såg då även att jag gått in i månad 7 och jag bara WHAT?!


Antal graviditetsveckor och dagar: 27 veckor 5 dagar 

Du är i vecka: 28

Du är i månad: 7

Antal dagar kvar till förlossningen: 86

Det är skönt att tiden går fort men asså att jag redan är i månad 7 känns ju lite halvt konstigt men ändå skönt.


Jaja lilla Myran är välkommen att komma innan den 19 dec men inte för tidigt men ABSOLUT INTE efter den 19  

Nu ska jag städa och bädda och underhålla min lillasyster  


Ha det så bra  

Ovido - Quiz & Flashcards