Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Charlotte Andersson - 26 juni 2012 08:13


Nu är det inte långt kvar till min fina syster och hennes man kommer ner till Skåne på semester. När de är nere kommer de att bo hos oss så det kommer att bli mycket tid till att träffas.
Som det ser ut nu så kommer de den 5-6 och sen åker vi till Ullared den 7 Juli.
Vilket kommer att bli så skoj, jag älskar ju att gå där och tror det är lika för min syster.
Syrran ska inhandla en hel del bebis saker till lilla Grodan :)
I slutet på oktober/början av november så kommer jag alltså bli moster ännu en gång, ser så mycket fram emot detta.
Så om 9-10 dagar är de här, fast att jag varit uppe i Bollnäs och träffat de nu för bara nån vecka sedan så saknar jag de så mycket och är så glad att de kommer ner.
När de varit här så kommer bästa Liselotte och hälsar på, 15 Juli kommer hon och stannar till den 18 Juli. Ska bli super skoj att ha henne nere på besök.
Hoppas på bra väder så att vi kan vissa henne vår vackra stad Helsingborg.


Så nu är där saker att se fram emot som ni kanske kan förstå.
Miras hosta har blivit bättre men inte helt borta än så det är lite tråkigt och ögoninflammationen försvann men kom tillbaka igen.
Tror hon blev av med det och så träffade vi kusinen hennes som fortfarande hade det (mira smittade henne först) så tror det är därför hon fått tillbaka det igen. Men det är bara att tvätta rent ögonen så försvinner det nog i dagarna.

Midsommar firade vi hos Niklas föräldrar, där var även Thess & Thomas Mia och sen fyra andra. Vi hade det super trevligt, åt massor av god mat och såklart JORDGUBBAR som helt klart var det bästa :0)
Vi fixade med en midsommarstång som vi dansade lite runt och sen blev det spel i trädgården, Fotbollskrocket tror jag det heter. Det var RIKTIGT skoj!


 
Mira på midsommar


Ha en bra dag allihopa :0)

Ovido - Quiz & Flashcards