Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Charlotte Andersson - 7 juni 2012 12:36


Nu var det minsann bara en dag kvar innan det är dags för mig och Mira att börja vår resa.!.
Imorgon kl 07.32 ska vi ta tåget till Hässleholm för att sen kl. 08.53 ta nästa tåg upp mot Stockholm. Det kommer att bli en heldags resande, och vi ska vara framme vid fem om jag inte minns helt fel.
Fast att man gjort denna resa tidigare med all packning, vagn, bilstol osv så är jag nervös denna gången oxå över hur det kommer att gå!
Sist vi åkte så gick det jätte bra så det kommer nog göra det denna gången oxå men lite pirr i magen har jag ändå :)
Tycker det är obehagligt att åka så långt "själv" men tror mest det är för att man ska byta tåg i den stora staden (Stockholm)


Det ska bli så otroligt skönt att få komma iväg och få träffa min familj och andra som betyder något för migDet kommer att bli en rolig vecka tror jag :0)


Igår hände det inte så mycket, tvättade upp allt som fanns att tvätta. Även lite som ska packas ner. Är nästan helt klar med packningen så det är skönt men man är ju så rädd att glöma något!
Tur att det går att köpa det mesta så det VIKTIGASTE att ta med är ju biljetterna och såklart MIRA =)


Idag blir det hemma dag och när Niklas kommer hem så blir det familjemys för sen ses vi inte på en hel vecka...
Shit vad jag kommer att sakna min underbara man, och även mitt hem ;0)


Nu får jag gå och byta blöja på min lilla tjej och sen vila lite.
Ha en toppen dag :0)


 

"Varför ligga på lekmattan när man kan ligga på golvet?"

Ovido - Quiz & Flashcards