Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Charlotte Andersson - 8 juni 2012 06:44


En liten uppdatering innan det är dags att åka!
Trodde att jag skulle ha svårt att sova inatt men om man bort ser ifrån att min älskade dotter har väckt mig 4-5 gånger inatt så har jag ändå sovit ganska så bra.
Hon vaknade vid 00,01,02,04 och sen en liten runda efter det.!. Men nu sover hon i vår säng den lilla busen. Gav  upp då vid fyra och la henne i vår säng för jag orkade inte gå upp till henne mer. Men det blev lite familjemys nån timme =)
Kändes konstigt att gå upp och säga hej då till min älskling, kommer att sakna honom så sjukt mycket och Mira kommer sakna sin pappa <3
Vi älsakar dig <3


 

(Älskade dotter vår sover så gott i vår säng)


Fixade det mesta igår med packningen så hade bara lite kvar idag, men nu är nog allt nere som ska med ( utom Mira som sover än )
Tror inte jag glömt något ( Bilbarnstol, Vagn, Skötväska, Den stora väskan med alla våra kläder m.m, Bärsele) Tror det var det hela de!
Sitter och äter lite frukost innan det är dags att ta upp Mira för att byta om på henne...

Ni får ha en bra dag där ute och Grattis till alla som tar studenten

Ovido - Quiz & Flashcards