Alla inlägg den 30 december 2011

Av Charlotte Andersson - 30 december 2011 10:06


Ojoj vad tiden den går fort. Igår blev vår lilla älskling 2 hela veckor gammal  
Kan säga att det känns som att det var igår jag fick henne.
Jag är nog världens lyckligaste faktiskt, min dröm om att få en egen lite familj har blivit sann.
Har världens underbaraste kille och vi tillsammans har VÄRLDENS underbaraste dotter  

Det känns klart konstigt att vi helt plötsligt är 3, att man nu måste gå upp några gånger om natten för att ge mat till sin lilla bebis men jag NJUTER verkligen av att ha min egen lilla familj.
Trött är jag mer än vanligt men så är det i början innan man riktigt har vant sig vid allt.
Men klagar gör jag verkligen inte för jag tycker det är så mysigt att ha min dotter hos mig.


Mira 15 dagar gammal <3


I onsdags så var vi på BVC för att väga lilla loppan och hon hade då inte gått upp så mycket sen bvc-tanten var här hemma och vägde henne. Hon hade på de dagarna bara gått upp 35g och det var lite väl lite så vi fick en tid till idag, och jag bara hoppades på att hon iallafall hade gått upp 50g på dessa två dagar och när vi väl var där så hade hon gått upp 100g så nu väger lillan 4715g   

Ovido - Quiz & Flashcards