Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Var ett tag sen!.!

Av Charlotte Andersson - 10 maj 2011 08:36


Det var ett tag sen jag skrev här, har inte direkt haft ork eller tid till att sitta här och skriva. Sen vet jag inte om jag haft så mycket att skriva om.

I fredags så fyllde min älskling 27år och i lördags blev det kalas för båda han och hans far (min svärfar) som fyllde år i söndags. Super trevligt kalas med mycket trevligt folk =) Fick träffa vissa i släkten som jag ALDRIG träffat förut...

Där var några som inte viste om att jag och Niklas ska få bebis så han passade på att säga det då, vi skulle inte säga något men han kunde inte bevara hemligheten längre. Nu vet dom och dom blev glada för vår skull :0)

Som jag skrivit i tidigare inlägg så har jag varit jätte förkyld och det har inte släppt än, dock har det blivit bättre men inte helt bra än. Jobbigt att vara dålig men det blir alla nån gång!

Om mitt illamående så har det faktiskt blivit bättre, sen i söndags så har det inte varit så farligt som innan. Det har varit någon enstaka gång om det gått för lång tid mellan måltiderna som jag börjat må lite illa men annars är det så gott som BORTA :D Skönt är det för det gör ju att jag kan göra mer för innan när det var som värst så orkade jag inte göra så mycket utan låg mest hemma på min lediga tid och vilade. Nu är jag i vecka 9(8+5) Tiden den går ändå ganska fort, ju mindre jag tänker på att jag verkligen är gravid och allt vad det innebär ju fortare går tiden. Men det är svårt att tänka på annat nu när man verkligen är gravid, när man har ett litet liv där inne som växer och har sig. Nu är det inte långt kvar tills den 26/5 då det är dags för inskrivning :0) ch sen kommer veckrna gå fort...

Ska vara i hyllinge i typ 2 veckor och passa hund och hus i Juni och då kommer tiden att gå fort (hoppas jag) ;o) Sen är det nästan JULI och då blir det ultraljud och Bröllop.!.


Idag är det ingen vanlig dag för det är Mias (min svägerskas dotter) födelsedag. Hon fyller hela 1år idag :0) Grattis Grattis.

På lördag blir det 1års kalas, det var ett tag sen man var på de ;0)


Nu ska jag gå upp och göra lite nytta. Kram på er alla som hittat in till min blogg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:59


Efter två dagars väntan så började jag mer och mer känna mig säker på att jag var gravid.Den 27 Augusti gick jag ner till Apoteket för att köpa mig ett gravtest för att få slut på alla tankarna som var i mitt huvud. När jag väntade på svaret så va...

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:03

Det här med blogg är kanske inget för mig då jag inte är så bra på att uppdatera mig. Men det är ju kul att gå tillbaka och läsa de man skrivit och se hur dottern vår har utvecklats =) Nu blir hon snart 1år (om exakt 14 dagar) och det känns helt s...

Av Charlotte Andersson - 12 oktober 2012 09:10


Igår tog Mira 3 steg helt själv. När jag såg det så blev jag helt mållös. Stod med min mobil och tänkte att jag skulle filma det men jag kunde inte, eller asså jag kunde men ändå inte för jag var helt chokad när jag såg det. Det gick så fort men ändå...

Av Charlotte Andersson - 8 oktober 2012 09:55

Inser nu att det var riktigt längesen jag uppdaterade min blogg vilket är lite synd. Kan ju inte direkt säga att jag inte haft något att skriva om då där finns massor att skriva om! Mira bara växer och växer, hon blir snart 10 månader och är mer...

Av Charlotte Andersson - 24 juli 2012 21:46

Det blev att vi åkte till svärföräldrarna för att bada i deras stora pool. Det var riktigt skönt att äntligen kunna bada. Solade inte direkt men efter att ha gått i bikiniöverdel och shorts typ halva dagen så har fru Andersson bränt sig ;) Men det gö...

Ovido - Quiz & Flashcards