Alla inlägg den 8 december 2011

Av Charlotte Andersson - 8 december 2011 15:45


11 dagar kvar till Bf och nu är jag helt slut, har börjat få ont i hela kroppen nu och kan inte sova på nätterna.

Idag har det kännts konstigt i magen och det är en sån molande (om det nu heter så) typ mensvärk bak i ryggen och magen känns inte som den brukar.

Bebis är mycket aktiv eller reagerar iallafall så fort jag rör mig så jag hoppas den har det bra där inne.

Nu börjar man bli lite nervös över att det ska hända något när det är så nära och jag vet om att man inte ska tänka så men det är lättare sagt än gjort...

Sen är man lite nervös inför förlossningen oxå och när det väl sätter igång. Hoppas verkligen att min underbara Niklas är hemma när det väl sätter igång, det är nästan så att jag har velat ha hem honom idag för att jag kännt oro och sån smärta som jag inte kännt förut men han kommer väl hem snart hoppas jag.

Har försökt vara igång idag och fixa här hemma trotts detta, har fått bort diskberget, tvättat 2 maskiner och så har jag renbäddat vår säng. Skulle gått ut oxå men vill inte gå själv så får se om det blir en liten runda sen när killen kommit hem eller hur det blir.


Det blir bara ett kort lite inlägg idag, orkar inte sitta här mer!

Ha det så bra

Ovido - Quiz & Flashcards