Alla inlägg den 25 december 2011

Av Charlotte Andersson - 25 december 2011 11:57


Hade inte tid att skriva igår så får skriva om gårdagen idag ittället  

Igår så var det dags för första badet för lilla Mira, på självaste julafton.
Kan säga att hon tyckte inte det var så roligt att bada med emellanåt så tyckte hon nog att det var lite skönt ändå. Men vi får se hur hn reagerar nästa gång det är dags för bad!



Såhär "glad" var Mira när hon badade


Sen var det dags att få på sig jul klänningen.
Vi firade denna jul hos min pappa m fam. Det kändes dock lite konstigt att vi nu är tre, att vi hade en till med oss. Mycket mat och godsaker blev det och även en hel del klappar.
Tycker det är så kul att öppna Miras julklappar    


    

Fina Mira i sin Julklänning som pappa valt   


   
Underbara Mira


Idag blir det att fira jul med min kära sambos familj. Ska bli trevligt :0)

Nu får jag ta och fixa mig lite innan dottern min vaknar och vill ha mat!
Ha en bra dag alla

Av Charlotte Andersson - 25 december 2011 11:35


Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder på vår lilla prinsessa =)
(Det blir rätt så många bilder så ni är medvetna om det   )




 
Mira någon minut gammal   

Vikt: 4620g
   Längd: 53cm

 

Pappa och dotter  



  

finaste

 
Jag och min fina dotter



Sömntuttan Mira


   


Älskar min dotter


 

Mira påväg hem


Vår älskade dotter<3

Ovido - Quiz & Flashcards