Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Charlotte Andersson - 27 januari 2012 08:37


God morgon gott folk  

I natt har jag haft en bebis som inte ville somna om direkt när hon ätit och fått ny blöja så det blev att vi var uppe ett tag och sen somnade vi på soffas båda två ett tag. När vi väl kom in i sovrummet så hade vi en snarkande kille/pappa så det var inte så lätt att somna om där inne helle minsann  

Vi brukar sova fram till 9-10 men idag orkar jag inte lägga mig igen så nu är vi upp och lillstora tjejen har fått kläder på sig så det är bara jag som oxå ska klä mig snart.

Frukost till oss nu och sen blir det att träffa Sofie och hennes lilla Melwin och gå en långpromenad.

Mega mysigt ska det bli, det är skönt att prata med någon som oxå fått barn sammtidigt som mig typ.
Sen ska jag ner till Väsk & Vagn affären här nere på gatan och hämta 2 nya hjul till vår vagn och sen en runda till apoteket.
Senare när mannen kommer hem så ska vi åka och handla lite på MAXI och sen vet vi inte vad som ska ske. Kanske så åker vi en runda till faster/svägerska/syster Thess och hälsar på lite...


I helgen händer väl inte så mycket vad jag vet nu mer än att min pappa med familj ska flytta upp till Bollnäs!

Jag hoppas iallafall att det blir några promenader i helgen (iallafall 1 var dag) så att vi rör på fläsket och inte bara sitter inne och glor!


 

( Bjuder på en bild på vår fina prinsessa )


Ha en bra dag och trevlig helg  

Kramilikram   

Ovido - Quiz & Flashcards