Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Charlotte Andersson - 12 januari 2012 16:56


Idag blir lilla Mira 4 veckor som jag skrev i det andra inlägget.
Hon växer på som hon ska, idag var vi på BVC och vägde och mätte henne och vågen sen stannade på 5210g och hon var 56cm lång så det går verkligen framåt.
Hon är vaken mer nu för tiden och kollar in allt och lite till  
Och allt såg bra ut så nästa tid till BVC blir den 24/1, ska bli kul att se hur mycket hon väger då!

 

Älskar min dotter så otroligt mycket

Av Charlotte Andersson - 12 januari 2012 16:48


Hejsan svejsan! Vet att jag varit tradig med att uppdatera men det är inte alltid så lätt att
sätta ig vid datorn för att skriva av sig lite för oftast så har man den lilla på magen.
Jag kommer väl få mer tid till att uppdatera mig här snart, fast sen och andra sidan så är finns det inte alltid något att skriva om för jag gör typ samma saker varje dag!
Men nu har vi hittat på lite olika saker sen sist jag skrev och sen så är det ju ingen vanlig dag idag ;)
Mira blir hela 4 veckor idag, det är asså 4 HELA veckor sen jag låg inne på förlossningen.
Hela graviditeten gick så snabbt och sen hela förlossningen, allt har gått så fort tycker jag nu när jag tänker tillbaka. När jag var gravid kunde jag ibland tycka att tiden gick så sakta och när jag låg inne på förlossningen så kändes det kanske i vissa stunder som att tiden hade stannat upp för ett tag!
Men för det mesta har tiden bara sprungit iväg.
En sak som jag märkt sen jag fick min egna lilla bebis är att tiden verkligen går fort, dagarna
springer iväg för man har ALLTID något att göra liksom. Innan har man sätt andras barn växa upp, att tiden gått så fort men det kunde jag ALDRIG tro när man själv fick barn :)


Igår var jag och lilla Mira hos hennes faster för att ta lite kort till dopkortet. Det gick bra och där blev en massa bra bilder (såklart ;) ) Jag kan ju säga att det var inte lätt att välja vilka bilder som vi skulle ha till kortet men nu är det så gott som bestämt och vi får se när dom blir klara =) Det är faster Therese som gör dopkorten och även hon kommer att göra doptårtorna! Kan säga att hon är MEGA DUKTIG på båda dom grejerna och såklart duktig på
så mycket mer.  
Hennes kära granne var oxå snäll och fotade lillan, och hon är oxå JÄTTE DUKTIG och jag tackar verklien er båda för att ni tog er tid till detta =)
Och extra tack till dig faster Thess för all tid du lägger ner på kort och tiden du kommer att
lägga ner på tårtorna...


Lite bilder efter gårdagen kommer här


 

Kärlek


 

Mira vår underbart fina dotter


 

Alltid vi


Mira Emma Chelsea


 

  Kärlek   





Ovido - Quiz & Flashcards