Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Charlotte Andersson - 25 januari 2012 15:11


Godagens   
Idag har vi inte gjort mycket jag och lilla Mira, mest legat på soffan och sovit.
Inatt ville hon inte sova så från 2 var hon vaken från och till. Så det var bara för mig att gå upp och ta henne. Hon vägrade att sova ensam i sin säng eller i siin säng, hon skulle ligga hos mig den tiden hon sov. Men i förmiddags så tog vi och sov 1½-2 timmar så att man blev människa igen. Vi skulle ha gått ut en runda men det blev inte så, så vi får ta en promenad senare idag istället!


Helgen var mycket trevlig, fick pengar som jag önskade mig, blommor och en jätte fin tröja   
Lilla Mira fick ett par strumpbyxor av moster Fia fast att det inte var hennes dag   
Som jag skrev i förra inlägget så var Niklas familj här hemma och firade mig och i söndags på självaste födelsedagen så min storasyster Fia med sin familj och sen så kom även mamma men hon kom själv då mina syskon där var jätte förkylda så de fick inte följa med!
Min bror Dennis och hans Michelle kom när de andra hade åkt och så kom även pappa milla och barnen!
Tackar så hemskt mycket för trevligt sällskap och även för presenterna!


Igår var det dags att väga och mäta lillfisen igen, hon vägde 5335g och var 57½cm så hon hade inte gått upp så mycket sen sist. Men jag frågade om det såg okay ut och det gjorde det, hon följer sin kurva som hon ska (sin egen kurva som då är lite över det "normala" eller vad man ska säga. Det är många som tycker att hon är stor men jag tycker hon är lagom stor.
Älskar min lillstora prinsessa   


 


Ha en fortsatt trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards