Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Charlotte Andersson - 14 augusti 2011 15:30


Tar mig ni lite tid att skriva ett inlägg som jag inte gjort på en evighet nu.

Graviditeten går bra, är i vecka 23(22+0) imorgon :0)

Tiden den springer iväg och det börjar kännas mer och mer verkligt.

Men på ett sätt inte för jag har lite svårt att förstå att jag ska få en bebis. 

Jag bara njuter var gång jag känner min och Niklas lilla bebis röra på sig. det är så underbart mysigt och jag längtar som tusan tills den kommer.


På tal om att tiden går fort. Nu är det inte många dagar kvar tills jag och Niklas har varit tillsammans i 1 helt år. och den 10/8-11 hade vi varit förlåvade i 10 månader.

Jag måste säga att vi har hunnit med en hel del under detta år som vi levt tillsammans! Mycket positiva saker men även negativa saker men än är vår kärlek stak och vi älskar varandra

Många fler år ska det bli tillsammans då vi snart är en familj med tre sycken =)


Nu har vi mycket att tänka på, både bebis i magen och lägenhet! Vi ska hitta en ny lägenhet som vi ska flytta till. Något nytt för oss båda där vi kan starta livet som en hel familj. Är lite nervös över hur allt ska gå men det kommer nog att gå bra. En sak vet jag iallafall och det är att i min lilla 1:a ska vi inte bo i när bebis kommer. Då hoppas jag på att vi fått något nytt och att flytten redan är klar!

Men vi ska väl ha tur om vi hittar något snart.


Nästa tid som jag har hos barnmorskan är den 29/8 och då ska vi äntligen få höra vår lilla bebis hjärta =) Längtar sååå mycket tills dess


Ska försöka uppdatera mig snart igen.

:0)

Ovido - Quiz & Flashcards