Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Charlotte Andersson - 29 februari 2012 12:40


Hejsan Svejan på er alla!

Tiden bara springer iväg märker jag, nu är det två veckor sen jag uppdaterade mig här på bloggen.
Sen jag skrev sist så har vi varit på en liten semester. Måndagen den 20/2  så åkte jag och lilla Mira upp till Bollnäs, vi åkte alltså tåg upp!
Tågresan gick jätte bra, Mira tyckte nog det blev för mycket intryck så lite ledsen var hon allt men för övrigt så gick det jätte bra. Glömde inget på tåget  eller hemma som jag var rädd för
 att göra! Hade en vagn, bilbarnstol, en STOR väska och en skötväska och det klarade jag av helt själv plus att jag hade lillan :)
När vi väl var framme i Bollnäs så hämtade min kära syster och man upp oss för att sen åka en runda till vår pappa med familj. Han bev RIKTIGT överraskad och glad över att vi kom dit!
Sen hem till sis och packa upp och sen SOVA, jag var så trött efter den långa resan.
På Tisdagen så umgicks jag med min syster och jag och Mira åkte med henne till en förskola
hon jobbat för att hälsa på en vän till henne och sen var det dags att åka till nästa förskola och hälsa på. Vi åkte till Backstugan där jag haft praktik (när jag bodde där uppe) för att hälsa på och vissa upp lilla Mira. Ingen viste om att vi skulle komma och den största överraskningen var till Liselotte, hon blev så glad att vi kom upp tidigare än vi sagt :)
Super skoj var det att få träffa Liselotte och alla andra igen och nu med MIN egna lilla bebis.
Hade det trevligt där.
I fredags så träffasde jag underbara Karin med hennes dotter :) Blev att vi träffades på stan och åt sen lunsch ihopa =) Riktigt trevligt var det, mycket snack och god mat.
Och idag kom även min fina älskling upp och även min bror!
I lördags så var det dags för en överraskningsfest för pappa och även en runda till Liselotte och dom för en middag. Lördagen var iallafall lyckad och på söndagen åkte vi hem.
Även hemresan gick bra =)


 

Mira myser med sin fina moster

    

<3

 

Pappa/Morfar Mats JAG och fina Mira

 

Agnes Camilla Mira och Albin

 

Morfar och Mira

 

Morbror Dennis & Morbror Albin med lillfisen

 

Jag med min fina dotter <3

 

Finaste Mira i bilen påväg hem

Ovido - Quiz & Flashcards