Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Charlotte Andersson - 15 februari 2012 21:22


Idag är det ingen vanlig dag för det är min pappas födelsedag =)
Hurra Hurra Hurra
Och så blir vår finaste Mira 2 månader gammal
Dessa 2 månader har gått så fort och jag bara älskar mitt nya liv som mamma, älskar att få vara med min egna lilla familj
Det var ett bra tag sen jag uppdaterade mig här inne så jag får försöka komma ihåg vad vi hittat på under den tiden!
Söndagen den 5/2 så åkte vi till Staffanstorp och hälsade på och med oss från Helsingborg hade vi min systerson Oliver =) De bjöd på mycket god mat när vi kom dit (Köttfärslimpa, potatis och gräddsås)
Sen förra veckan var det inget speciellt som hände, återbesök ho barnmorskan, träffade
några vänner i stan! I helgen så tog vi det mest lugnt, pappa Niklas åkter skridskor och jag åkte och hälsade på familjen Everholt/Mathiasson
Denna vacka blir lugn, det blir lite firande för lilla Mira eftersom att hon blir 2 månader så
farmor och farfar kommer hit en runda.
Idag var vi och fotograferades på HD så bild lär komma i tidningen om 2-3 veckor :D


 

Finaste tjejen i mitt liv   


 

Napp och snuttis gillas skarpt

 

Underbaraste Mira

 

   Gullunge :0)

Ovido - Quiz & Flashcards