Alla inlägg den 13 november 2011

Av Charlotte Andersson - 13 november 2011 18:30


Det blev en trevlig dag hos min far.

Vi åkte vid 12 och då åkte vi inom Maxi för att se om där var något litet till pappa min men hittade inget diret så det fick bli en chokladask och ett fint litet kort.

Ville köpt en tröja där det stod "Världens Starkaste Pappa" eller "Världens Bästa Pappa" men där fanns inte hans storlek och så tänkte jag om jag kanske skulle köpa en mugg där det stod typ Gulligaste, bästa pappa men så blev det inte.

Och TUR VAR VÄL DET, när vi kom hem till far så är det första jag ser på honom är en av tröjerna jag tänkt köpa så det var ju bara bra att jag inte köpte den och lika så muggen som jag kollade på den hade han redan fått...


Efter en knappt timme så var det dags för mat så de bjöds på pizza och det var jätte gott men inte direkt något som vi behövde egentligen men det är ju bara Fars Dag en gång om året  

 Det tog lång tid innan jag blev klar med maten, när alla nadra var klara så satt jag fortfarande med mat på tallriken. Jag kan inte äta så "mycket" eller så "snabbt" då där är en liten som tar för mycket plats i magen på mig.

Men men efter några timmar så var det dags för TÅRTA  

Mycket gott var det men man fick inte plats med så mycket då vi alla var mätta efter pizzan så det blev en liten smak bit. 


 

Pappa Mats   


 

Lillasyster Amanda 


Lillasyster Agnes    


Storebror Dennis    


   

Pappas Camilla


 

Son och Far  


Märkte nu att jag inte lyckats få en bild på min kära lillebror Albin men men.

Tackar för en trevlig dag och hoppas vi ses snart igen :0)


Av Charlotte Andersson - 13 november 2011 09:30


Vad är det för dag idag, Är det en vanlig dag?
Nej för det är Fars Dag idag och det är en dag då man "firar" alla pappor.
Så idag blir det attt fira min pappa, Mats Sjöberg.
Min far har genom sitt liv fått 7 fantastiska barn, 5 töser och 2 gossar.

 

Sofie Cecilia Dennis Charlotte Albin Amanda och Agnes

Pappa, vi älskar dig


 


Fast att vi inte alltid har/ har haft så bra kontakt så älskar jag dig min underbara pappa.

Du är min pappa och kommer ALLTID att vara det och jag skulle inte vilja byta ut dig (fast att man sa det när man var liten)


 

Pappa Mats   

Ovido - Quiz & Flashcards