Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Halloj :0)

Av Charlotte Andersson - 29 juni 2011 23:38

                                       Halloj :0)

Är som vanligt dålig på att uppdatera mig här på bloggen men jag känner inte alltid ork eller tid till att göra det. Dålig ursäkt egentligen men ändå. Ska försöka bli bättre på att uppdatera mig men lovar inget!

Nu har det då gått ett bra tag sen jag skrev sist,så nu ska här skrivas ;0)


Skolan är slut så nu får man känna på att vara arbetslös. Inte alltid så kul men det är sånt man kan räkna med när man hoppar av skolan... Hoppas på att allt blir bra ändå trots att man inte har något jobb!


NUTID!

Igår 28/6 så va jag och min bror i Skurup och hälsade på vår kära kusin och hennes son. Helt sjukt att vi inte träffats på så många år, det är nog en 8 år sen sist vi sågs. Riktigt kul va det att träffa henne. Har saknar henne som bara den. Dock så va inte vår andra kusin ledig från jobb så honom kunde vi inte träffa men det får vi ta en annan dag. Ska få träffa Anna på HBG festivalen igen och det känns skönt...

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen, samtal och sen umgåts med min fina vän Mia. Det blev lite shopping, en klänning till mig som jag kan växa i och 3 plagg till myris =) (bilder kommer längre ner på kläderna)


Då berättar vi lite om graviditeten som då går bra, veckorna rullar på för fullt här imorgon är jag i vecka 17(16+0) och om 16 dagar får vi se vad som gömmer sig där inne. Har börjat känna när den rör sig där inne, det är inte jätte tydligt men känner lite och det känns konstigt men är såå myigt... Längtar som vanligt tills denn lilla kommer ut =) Den har fått ett lite namn från sin faster, så nu kallas den för Myran och det kommer den nog att kallas för alltid nu och sen när den väl är född :0) Har sedan tidigare innen jag blev gravid samlat på mig lite bebiskläder så har en del men nu har jag faktiskt köpt något plagg och de är såå söta. ska inte köpa så mycket eftersom att man säkert får en del när man fött men man kan ju inte låta bli när man går förbi dessa underbara kläder i butikerna!


                                 

                                    

                              Så söta kläder =) De där uppe är stl 62 och se andra i 56       Har en helt del i 50/56 redan så de kan jag vänta med  att  handla tills barnet kommer :0)             

                               En klänning till mig att växa i ;0)

                                         



Nu ska jag sova, är super trött och så vet man aldrig när systerdotter vaknar...

God natt och sov så gott


 
 
Mammafiia

Mammafiia

30 juni 2011 20:28

Jätte fina kläder gumman.
Hoppas du å Jossan haft en bra dag. Kram

http://Www.fiiias.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:59


Efter två dagars väntan så började jag mer och mer känna mig säker på att jag var gravid.Den 27 Augusti gick jag ner till Apoteket för att köpa mig ett gravtest för att få slut på alla tankarna som var i mitt huvud. När jag väntade på svaret så va...

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:03

Det här med blogg är kanske inget för mig då jag inte är så bra på att uppdatera mig. Men det är ju kul att gå tillbaka och läsa de man skrivit och se hur dottern vår har utvecklats =) Nu blir hon snart 1år (om exakt 14 dagar) och det känns helt s...

Av Charlotte Andersson - 12 oktober 2012 09:10


Igår tog Mira 3 steg helt själv. När jag såg det så blev jag helt mållös. Stod med min mobil och tänkte att jag skulle filma det men jag kunde inte, eller asså jag kunde men ändå inte för jag var helt chokad när jag såg det. Det gick så fort men ändå...

Av Charlotte Andersson - 8 oktober 2012 09:55

Inser nu att det var riktigt längesen jag uppdaterade min blogg vilket är lite synd. Kan ju inte direkt säga att jag inte haft något att skriva om då där finns massor att skriva om! Mira bara växer och växer, hon blir snart 10 månader och är mer...

Av Charlotte Andersson - 24 juli 2012 21:46

Det blev att vi åkte till svärföräldrarna för att bada i deras stora pool. Det var riktigt skönt att äntligen kunna bada. Solade inte direkt men efter att ha gått i bikiniöverdel och shorts typ halva dagen så har fru Andersson bränt sig ;) Men det gö...

Ovido - Quiz & Flashcards