Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Bebis lycka

Av Charlotte Andersson - 7 juni 2011 13:29


Lika dålig som alltid på att uppdatera min blogg men har inte haft tid/ork till att skriva innan. Det är mycket som händer just nu i mitt liv.

Har mycket i mitt huvud just nu angående flytten och graviditeten. 

Men nu skriver jag för jag har en del att berätta =) bättre att skriva när man har någt att berätta än att skriva varje dag om hur dagarna ser ut!


Om vi börjar med graviditeten, är i vecka 13(12+5) så snart går jag in i veka 14 :0) Tiden går inte så jätte fort men ändå inte jätte söilgt heller. har varit på inskrivning och allt gick bra, har druckit de socker skitet och det gick oxå bra tills jag skulle gå hem, haha det slutade med att jag kräktes ute i lilla Åstorp och där var folk som så mig. Där var till och med en som frågade m jag behövde hjälp, just då sa jag bara nej tack, mår illa för jag är gravid men sen när jag kom hem så tänkte jag bara, Vad skulle hon hjälpa mig med? :P hahaha....

Har även varit och gjort ett ultraljud den 3/6 för jag var så rädd att det hade hänt något med den lille. men det hade det inte och allt såg bra ut. Det kändes konstigt att se den lilla bebisen som växer i mig. Men det var en underbar upplevelse. Min kära svägerska var med mig, det var hon som körde in mig. och det tackar vi henne för...

Längtar nu tills det riktigt ultraljudet i Juli =) Ska bli så kul att få se vår lilla bebis igen :D och då kanske vi får se om det är en liten prins eller prinsessa som ligger där inne.. Kommer att bli glad för vad det än blir!


    Vår lilla älskling <3

V. 13.(12+0) kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är att jag har dig i min mage<3 Mamma och Pappa älskar dig <3



Denna helgen har varit underbar, har umgåts med killen och killens familj en hel del. solat badat och ätit mycket jordgubbar :0) Och så har vi även varit hos min kära syster och hälsat på. mycket trevlig helg måste jag säga.

Nu är det sista veckan sen är det slut på skolan för min del, men efter den lilla kommit ut och blivit något år så är det dags att börja läsa igen men det är ju ett tag tills dess ;0)


Kramilikram på er alla :0)

 
 
Ingen bild

Felicia

15 juni 2011 14:28

åååh, där är ju det lilla trollet. Känns fortfarande så otroligt att du är gravid. Önskar dig all lycka <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:59


Efter två dagars väntan så började jag mer och mer känna mig säker på att jag var gravid.Den 27 Augusti gick jag ner till Apoteket för att köpa mig ett gravtest för att få slut på alla tankarna som var i mitt huvud. När jag väntade på svaret så va...

Av Charlotte Andersson - 1 december 2012 15:03

Det här med blogg är kanske inget för mig då jag inte är så bra på att uppdatera mig. Men det är ju kul att gå tillbaka och läsa de man skrivit och se hur dottern vår har utvecklats =) Nu blir hon snart 1år (om exakt 14 dagar) och det känns helt s...

Av Charlotte Andersson - 12 oktober 2012 09:10


Igår tog Mira 3 steg helt själv. När jag såg det så blev jag helt mållös. Stod med min mobil och tänkte att jag skulle filma det men jag kunde inte, eller asså jag kunde men ändå inte för jag var helt chokad när jag såg det. Det gick så fort men ändå...

Av Charlotte Andersson - 8 oktober 2012 09:55

Inser nu att det var riktigt längesen jag uppdaterade min blogg vilket är lite synd. Kan ju inte direkt säga att jag inte haft något att skriva om då där finns massor att skriva om! Mira bara växer och växer, hon blir snart 10 månader och är mer...

Av Charlotte Andersson - 24 juli 2012 21:46

Det blev att vi åkte till svärföräldrarna för att bada i deras stora pool. Det var riktigt skönt att äntligen kunna bada. Solade inte direkt men efter att ha gått i bikiniöverdel och shorts typ halva dagen så har fru Andersson bränt sig ;) Men det gö...

Ovido - Quiz & Flashcards